Chat with us, powered by LiveChat

Reklamacje i zwroty

W naszym sklepie dokładamy wszelkich starań, aby dostarczane produkty spełniały Państwa oczekiwania. Jeśli jednak wystąpią jakiekolwiek problemy, poniżej znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące procedury reklamacji i zwrotów.

 

1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłki

Jeżeli przesyłka została uszkodzona podczas transportu, prosimy o niezwłoczne sprawdzenie jej stanu w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, należy sporządzić protokół szkody, który musi być podpisany przez kuriera oraz odbiorcę przesyłki. Sporządzony protokół jest niezbędnym dokumentem do rozpatrzenia reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu.

Prosimy również o niezwłoczny kontakt z nami, abyśmy mogli podjąć odpowiednie kroki w celu rozwiązania problemu.

 

2. Zwroty

Zgodnie z naszymi zasadami, mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy kupna w terminie do 30 dni od daty złożenia zamówienia, bez konieczności podawania przyczyny. Aby skorzystać z tego prawa, prosimy o kontakt z nami telefonicznie, za pośrednictwem wiadomości e-mail lub z użyciem dedykowanego formularza:



Zwrotu towaru należy dokonać w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, na adres Cover Art sp. z o.o., ul. Inżynierska 8, 67-100, Nowa Sól. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący. Zwrot kosztów zakupu zostanie dokonany w terminie 14 dni od daty dostarczenia zwracanego towaru do nas.

 

3. Warunki reklamacji

Jeśli produkt okazał się wadliwy lub niezgodny z umową, mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji. W celu rozpatrzenia reklamacji, prosimy o przesłanie towaru na adres: Cover Art sp. z o.o., ul. Inżynierska 8, 67-100, Nowa Sól, dołączając opis przyczyny reklamacji.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, mogą Państwo żądać wymiany towaru na nowy. Sprzedający ustosunkuje się do zgłoszonej reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania.

[WAŻNE] Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów spowodowane różnicami w kalibracji monitorów.

 

4. Formularz reklamacji

Aby ułatwić proces zgłaszania reklamacji, przygotowaliśmy specjalny formularz reklamacji:


Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzają Państwo nasz sklep. W razie pytań lub wątpliwości, pozostajemy do Państwa dyspozycji.

NOWOŚĆ ❤️
Totalna personalizacja
Masz pomysł na modyfikację wzoru? Napisz do nas na adres info@walarena.com, a nasi eksperci dostosują projekt, aby idealnie odpowiadał Twoim oczekiwaniom. Razem stworzymy coś niepowtarzalnego!
cms-icon-list